Friday, July 10, 2009

Vad händer i helgen?

Ja, det kan man verkligen undra. Vare sig jag eller min whiskydrickarkollega har köpt några nya whiskyflaskor under veckan, så om vi ska prova några nya sorter så blir det på krogen. Jag har gjort det förr och jag vet hur dyrt det kan bli. Alternativet är väl att sitta hemma i lägenheten framför TV:n och kolla Knight Rider eller Airwolf dubbat på tyska. Det var lite småintressant första gången, men har liksom tappat charmen sedan dess...
På söndag är det visserligen Tysklands GP i Formel 1 på TV, men det är ju 2 dagar bort. Någonting måste hända under tiden. Hmm... Programmera nya funktioner på Whiskyfinder kanske? Nä, det gjorde jag förra helgen. Någon måtta på nörderierna får det allt vara.
Det blir nog whisky på krogen iallafall. Jag har hittat ett par cocktailbarer med hyfsat whiskyutbud dom inte kostar skjortan. Så får det bli helt enkelt.
Skål!

No comments:

Post a Comment